onsdag 6 januari 2010

Sjuk och eländig

Lilltjejen vaknade med hög feber, blanka ögon och väldigt röda kinder. Som mest visade tempen 39.9 grader. Men 1-års kalaset gick av stapeln som planerat. Förberedelserna rullade på som mest intensivt när Lilla E sov på förmiddagen (ja, hon gjorde inte så mycket mer än att sova) och när hon väl var vaken så ville hon INTE vara på golvet. Hennes absoluta favoritplats för övrigt. Då var det bra att plocka fram selen och bära lillan med båda händerna fria. Det fick bli en suddig bild på Lilla E för de övriga bilderna var jag med på. Ingen trevlig syn är jag rädd för. På vissa bilder är jag så obeskrivligt lik min mamma...

2 kommentarer:

  1. Men vad har hänt med bloggen, den ser ju helt ny ut. Jag var inne och kikade igår med då fanns inte allt detta nya... Spännande:)
    Kram J

    SvaraRadera
  2. Jodå, lilla "frun" har undrat vad som föregåtts i det "gay-gröna" huset i Floby. Men nu har jag ju blivit uppdaterad med råge. Verkar som ni har haft en trevlig december och jul. Pysslig som vanligt och mer organiserad än jag någonsin kommer att bli. Kommer att uppdatera min blogg här i dagarna med, så får du veta vad vi har gjort i jul efter min och Lee´s plötsliga avfärd.
    Kramar Jenny

    SvaraRadera