måndag 4 januari 2010

Knepigt!

Då gör jag ett nytt försök med att damma av bloggen. Framför allt min lilla "fru" i Kanada kanske vill veta hur jag har det, eftersom jag är så dålig på att höra av mig så kan det ju kanske vara skönt att få ett livstecken ifrån mig då och då.
Ja, hur har min jul varit då. Jo tack bra! Min man och jag behövde verkligen vila efter höstens "livspussel" så det känns som att vi varit i en dvala större delen av tiden. Till och med barnen har sovit länge på mornarna så vi börjar nog hitta formen så smått. Nu kavlar vi upp ärmarna och ger oss i kast med vårens schema som blir ytterligare lite mer hard-core än hösten. Tur att det ligger någon långhelg och väntar framme i horisonten.
Men har jag scrappat något då? En gång... lite magert kan tyckas men oj så roligt det var. Tack Janna för att du stod ut med allt tjatter och alla svordomar och förlåt för att paradisasken tömdes...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar