torsdag 28 januari 2010

Äntligen mat!

Vaknade på onsdag morgon och var helt under isen. Sovit dåligt, täppt och feberkänsla. Att inte få ligga kvar och ta igen sig inför kvällens arbete är en kraftansträngning utan dess like! Hade jag inte haft mina underbara busfrön så hade jag icke klivit ur sängen. Jag tror nog att mat är bästa bränslet så jag köpte kycklingfilé som jag åt här hemma, och festade till det med en burk makrill i tomatsås på jobbrasten (förutom mina pulver, de följer fortfarande med). Sista arbetsdagen denna veckan - sedan är det helg och scrapträff!

2 kommentarer:

  1. Jasså, du har blivit en pulvertjej =)
    hoppas det går bra!

    Men visst var det gott med lite mat? ;)

    Lilljäntan

    SvaraRadera
  2. härligt med scrapträff!! sånt ser man ju verkligen fram emot :) kram mya

    SvaraRadera