lördag 31 oktober 2009

Scrappening #5

Humornivån här hemma är inte på det "avancerade" stadiet ska villigt erkännas. En dag så pruttade Stora A vid frukostbordet, och då började vi fnissa lite grand. Som på beställning börjar Emma göra grisgrymtningar, ungefär som om hon tyckte att det luktade illa... Fnisset blev till gapskratt! Nåväl, detta har jag bloggat om i ett äldre inlägg och under scrappening så var det även dags att scrappa på lillgrisen (som hon faktiskt får hete här hemma ibland, menat på ett kärleksfullt sätt så klart). Fotot är uruselt, som ni ser. Men eftersom jag för tillfället lever efter devisen - gör så lite som möjligt!, så lät jag det bero med motiveringen, då slipper jag sudda ut ansiktet på Lilla E eftersom det knappast syns att det är hon i alla fall.


1 kommentar:

  1. Uppdatering igen, du skämmer bort mig. Nu gäller det att du håller i detta tempo. Det är underbart att klicka på din blogg i mina favoriter och se att det är något nytt på gång:) Fina alster gör du det ska du veta:) Klart bäst på andra sidan bäcken...

    Kram J

    SvaraRadera