tisdag 27 oktober 2009

Scrappening #1

Nu ska det fotas och läggas upp i bloggen, som lovat! MEN VARFÖR BLIR DET SÅ KASSA BILDER? Jag var så nöjd med min kamera när jag köpte den, men det hjälper inte med en "sjysst" kamera om det är skit bakom ratten...
Hade tänkt gå en fotokurs under hösten, men sedan så kom hösten, och blev det jobbstart tidigare än planerat, inga ordentliga sovnätter och orken/lusten räcker inte till allt man vill- så jag sitter här, med en ok kamera som jag bara kör på Auto, och muttrar och svär... Men jag tror att de har sommarkurser i Varberg (där vi som bekant bor under hela semestern) och de kurserna är några halvdagar under en veckas tid. Det ska jag göra (om jag orkar förstås). Ett förtydligande om orden på bloggen:
Spigelett=Skelett
Mutär=Militär
Ton-ton=Pop-Corn
Gåss-gåss=Smörgås
Pipps goda!=Chips är goda!
Arja Jånns=Indiana Jones
Illosaurie=Dinosaurie
Gidelopp=Galopp (ska ropas ut när man snurrar runt på gungan)
Pangatoolen=Pistolen

2 kommentarer:

  1. Väntat hela kvällen och äntligen gör du ett inlägg =) Jättefint som vanligt! Du har alltid så roliga ideer att scrappa på och jag gillar blombården. Hoppas du reder ut problemen med kameran.

    SvaraRadera
  2. Äntligen lite uppdateringar, I love it:) Johanna

    SvaraRadera