måndag 19 oktober 2009

Nytt!

Ett nytt ställe har öppnat sig i cyber-rymden och det firas med en blogcandy, självklart tog jag en lott. Vinstchansen är ju faktiskt betydligt högre än vanligt och jag väntar fortfarande på alla vinster som jag känner ligger där ute och väntar på mig. Ett mycket roligt ställe att surfa runt på. Kika in på www.scrapptorget.wordpress.com !
För övrigt så är jag lika förväntansfull inför helgens scrappening i Göteborg som Stora A är inför födelsedagen som närmar sig (december är ju snart här). Skillnaden är att det skiljer 28 år på oss men pirret är nog det samma. Vad roligt det ska bli!!! Något som inte är lika roligt är att kompisens föräldrar hade inbrott i helgen. De tog mobil, plånbok och bilen. Det otäcka är att hennes föräldrar låg och sov på övervåningen! Den bilen (en pedantskött Lexus) är nog utanför landets gränser i denna stund. Ååh vad jag skulle velat haft ett larm så jg kunde larmat nedervåningen när jag gick och lade mig igår kväll. Barnen sov och maken var på jobbet. Ingen som kunde skött en närkamp med inbrottstjuvarna mer än jag, den fegaste människan på våran gata. Annars så är dagens stora fundering det här med varför strumpor inte håller! Max 4 månader sedan så börjar hälen titta fram... Fick göra ett stopp på Lindex för att införskaffa 8 nya par. Om 4 månader så är det dags igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar