söndag 18 oktober 2009

Samma visa jämt!

Jag är så trött! Just nu är ju klockan inte slagen 5 ännu så det är ju inte så konstigt, men för övrigt... När jag kom ifrån jobbet i fredags så sov jag middag. När jag kom hem med Stora A ifrån plaskis så sov jag middag och idag skulle jag verkligen behöva sova! Lilla E vaknade redan kl och ville ha välling och sällskap.
Nåja, den tiden kommer ju vad det lider, men det jag ser fram emot mest, i en lite närmare framtid, är den kommande helgens Scrappening i Göteborg. Jisses vad roligt det kommer att bli. Har längtat sedan vi åkte där ifrån förra året och nu äntligen är det dags. Fattas bara att jag eller maken skulle bli sjuka så allt kastas omkull... Maken ska för övrigt åka till Leksand och kolla på match så han längtar också till den kommande helgen, fast jag vet inte om 70 mil, tur och retur, är något att se fram emot... Han å sin sida skulle inte komma på tanken att låsa in sig med mer än 50 personer i en lokal för att pyssla.
Nu vaknade Stora A så nu är snart familjen fulltalig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar