tisdag 27 oktober 2009

Scrappening #2

Så var det dags för alster nummer två ifrån den gångna helgen! Bilderna är utskurna med en Coluzzle, en underbar liten manick som jag haft högt uppe på min önskelista ett bra tag. Ibland har man tur!!! Gissa vad som låg i en second-handlåda på årets scrappening? En Coluzzle med tillhörande mall (inte den som jag använt till denna lo dock) för det mycket humana priset av 20kr. Ett fynd! Nu behöver jag bara skaffa mig en bit tjockare foam att skära på så är jag nästan i hamn. Årets absoluta höjdpunkt! Astrid Lindgrens värld i Vimmerby. Vi bokade en helg under midsommar och när vi åkte hem så kände vi att vi inte var nöjda med att "endast" ha gått där i 2 dagar så vi överraskade barnen med att åka dit en dag i agusti. Vi längtar redan till nästa år. Helt fantastiskt!


1 kommentar:

  1. 7 foton på 1 lo... de va inte dåligt. Mycket snyggt, jag är imponerad =)

    SvaraRadera