lördag 31 oktober 2009

Scrappening #4

Här är en layout där jag inspirarats av en färgutmaning på swe scrapbooking... Gissa vilken färg det var? GULT! Rätt gissat... För övrigt gillar jag inte alls det här med Halloween. Alltså, är det lördag (som jag anser att det är idag) så tror jag att allt är som vanligt. Men sedan kommer jag till Ica, i arla morgonstunden, och då är den inte är öppen... Så blir det då en stunds förvirring innan man kommer på varför det inte öppnar sig någon dörr. Jo, det är inte lördag - utan tydligen söndag. Åååh! Helger ställer till det... Och ScrapEmma är vittne till mitt morgontidiga strög!

3 kommentarer:

  1. Uppdateringar, mums vad härligt det är att kolla in bloggen och se lite nytt:)
    Tror vidare inte att det är Halloween som gör att det är söndag idag, det har mer med Allahelgonahelgen att göra...
    Kram J

    SvaraRadera
  2. Mycket fin. Häftiga figurer och en mycket mycket fin spets. Halloween e väl kul men idag är det allahelgona =)

    SvaraRadera
  3. superfin. jag älskar gult för tillfället!!!
    ja jag avskyr när det är stängt. jag kan förstå om man har stängt på julafton å juldagen iaf ;) men annars så vet jag inte... ;) kram

    SvaraRadera