söndag 28 juni 2009

Varmt!


Jag vet att vi inte varit själva om att ha haft det varmt, men idag visade mätaren på 32,4 som högst. Och eftersom stora A är sydd i foten med 5 stygn och badförbud råder, till och med den 6:e juli, så sitter vi hemma. Storasyster kom förbi på em med sin familj för att hämta upp lite kvarglömda persedlar efter gårdagens FANTASTISKA dop (utförligare inlägg kommer) och de hade varit och badat hela dagen!!! Stora A fick nöja sig med att springa runt i trädgården med sin baddräkt med "inbyggd" solskyddsfaktor 50+...

Barnen somnade hyfsat tidigt så jag tänkte scrappa för första gången på evigheter, men sista 1,5 timmen fick jag sällskap av stora A som vaknade och var törstig, inte konstigt i denna värmen! Eftersom han inte var så trött längre, han hade ju faktiskt sovit ett tag, så ville han vara uppe och kolla på Lilla sjöjungfrun...
Titeln lyder; Mamma, ja e ajj på dej. En rygg säger mer än 1000 ord!

1 kommentar:

  1. ja har jag inget annat för mig så hänger jag gärna med speciellt om tillgången på öl är stor =)

    SvaraRadera