fredag 12 juni 2009

Kärlek i luften!

Nu har det äntligen blivit av. Jag har scrappat fotot från när vi gifte oss förra året! http://hobbyhuset.se/ har en tävling med twist som jag hoppade på. Man skulle använda 2 band/spets, wellpapp och blommor. Igår satt vi hemma hos R och scrappade igår och precis när man tror att man ska köra fast så slänger hon fram ett & - pricken över i:et på denna lo blev just &:et som jag fick av henne - den lyste upp hela lo`n. Wellpappret är en present från Åsa, hon hittade det i containern på jobbet och tyckte vi skulle ta en bit vardera för det kanske skulle gå att scrappa med... Rätt tänkt! Även spetsen är ifrån Åsa. Jag fick en hel påse med sidenband och spets utav henne, förstår inte hur jag skulle klara mig utan mina underbara vänner! Inte enbart för att man kan få presenter utav dem, utan för att de är så härliga och goa tjejer. Resten har jag "faktiskt" köpt själv!!!

4 kommentarer:

  1. jättefin och stämningsfylld layout.

    SvaraRadera
  2. Å vilken mysig lo, måste hänga med er någon dag så jag kan få lite inspiration

    SvaraRadera
  3. Jättetjusigt, både bilden och layouten!

    SvaraRadera