söndag 7 juni 2009

Till urnorna!

Nationaldagen smög obemärkt förbi - fram tills jag skulle gå in i en butik och förvirrat kunde konstatera att jag var den ende på parkeringen - då fick jag tänka efter en stund innan det slog mig...
Skulle jag glömma en valdag? ICKE! Man röstar och så är det bara. Inga löjliga argument såsom att man inte skulle vara insatt duger i detta fallet. Att man är lat är inte en ursäkt för att ligga på sofflocket. Nog om detta, jag orkade verkligen inte scrappa idag (heller...) men jag gled in på veckansskiss.se och hittade en underbar lo, och den scrappade sig själv kan man lugnt säga. Det tog en timme sedan var den färdig. Pang bom!

3 kommentarer:

  1. jag hade totalt glömt eller kansek egentligen missat att det var nationaldagen ... hm jag är lite snurrig ja ;) superfina lo :) kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är konstigt hur "vissa" kan kasta ur sig en lo bara sådär... snyggt blir de iallafall!

    SvaraRadera
  3. På tal om diskmedelspump.. använt en gammal tvålflaska länge, men den nya finns att köpa i kinnarp fast har du säkert koll på =)
    Köp bara

    SvaraRadera