söndag 3 maj 2009

Lördagens skörd!

I lördags var det mässa i Skövde och i anslutning till den så var det crop i en sal bredvid. Vi var 4 stycken som anmälde oss och åkte till skövde glada och förväntansfulla. Det är alltid inspirerande att sitta med andra och scrappa och är det dessutom crop med tävlingar, utmaningar och priser att kämpa om så är det extra roligt. Problemet var den att cropen inte var någon crop! Två tävlingar på 11 timmar och det var inte arrangerat över huvud taget! Inget slutdatum på tävlingarna, inen arrangör för cropen (hon tog våra pengar och stack kan man väl säga). Marit som anordnade det hela hade ställt in 2 skålar med kolor (köpta på Lidl eller något, äta dem gick det inte), en påse med äpplen ifrån Euroshopper (dessa var ej lagda i skål utan framslängda på ett bord) och 4 flaskor med läsk. Inget vatten kaffe eller fika. Allt detta för 100 kr. Dessutom fick vi själva ringa efter en kille som kom för att stänga på kvällen.











2 kommentarer:

  1. Vilka härliga layouter, å skulle behöva lite av din hjälp att komma igång med lo:s jag med... skaffa en bättre kamera oxå.
    Ska åka å para inca i morgon =)
    Måste föreviga hela processen.

    SvaraRadera
  2. Tjing bruden!

    Nu fick jag en stund att sätta mig vid datorn. Händer inte ofta nu för tiden. Har fått en trappa och den är så fin! Jag som inte är så insatt i scraptermer skulle uppskatta en ordlista nånstans på sidan:)kanske kunde man lära sig nåt. Hoppas vi kan ses snart igen. Har sökt dagisplats till plutten och jobb till mig. får se hur det blir. kram på dig och keep up the good work! tycker det ser toppen ut!
    kram Eve

    SvaraRadera