onsdag 29 april 2009

Återuppstånden!

Vet inte när jag var så här sjuk senast, men det känns som om jag har dragit på mig allt som finns. Det började med feber natten till fredagen. Vet inte hur högt det var men tillräckligt för att få feberfrossa. Vi har en rumptermometer till barnen men det kändes inte intressant... På natten fick jag även ont i min vänstra njure, något som har gäckat mig sedan 2006 i omgångar. Var så skakig med feber och njursmärtor att jag fick avboka min halvdag på SPA. Trodde nog fortfarande att jag skulle kunna komma iväg på lördagens scrapmara i K-torp, men icke! Lördagen bjöd på njursmärtor och förkylning. Bara att kasta in handduken och på em blev det jouren. Jag fick en antibiotika som jag haft förut till njuren och den har inte gett mig några problem, förrän nu. En bieffekt var tarmbesvär och diarré. Tro mig, det har jag haft nu. Även om det har varit ordentligt tömt så har tarmen krampat som besatt. Idag kan jag stå upprätt, blir inte yr av att förflytta mig och njursmärtorna är helt borta! Hoppas att inget händer nu utan att jag kommer iväg på lördagens mara/mässa...

1 kommentar:

  1. Nu har jag ääääntligen hittat fram:)
    Tack för en trevlig dag!

    Johanna

    SvaraRadera