torsdag 16 april 2009

Scraponsdag!

Vi är några tjejer som har startat en självstudiecirkel tillsammans via ABF. Vi sitter hemma hos J.F. i hennes pysselrum och "arbetar" några timmar. Igår var vi där på våran andra onsdagsträff och, som vanligt, blir vi vansinnigt bortskämda med hembakat! Denna veckan var det en vansinnigt god äpplepaj. Den godaste jag ätit faktiskt! Eftersom jag bantar (jämt och ständigt i och för sig) så fick jag göra ett avbrott i min viktminskning, kändes inte alls betungande, det var den absolut värd! Hade kunnat äta hela själv.


Första layouten blev ett kort på mig och min pappa. Året är 1978 och allt är bara så brunt! Färgerna på lo´n var givna i detta fallet!


Andra lo´n blev en lo som varit liggande länge!. Pappret är från ett månadspaket som jag köpte för flera år sedan och redan då bestämde jag att det var farfar som skulle pryda detta ark. Sedan kom jag inte längre vid det tillfället, men nu när jag är igång och det känns som om saker börjar att lossna så var det dags för denna att komma i ordning! Jag var lite rädd för att det skulle bli tjejigt med så mycket lila, men det funkar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar