söndag 10 maj 2009

Så ska en slipsten dras!

Igår anordnade Pysselmyran (http://www.pysselmyran.se/) en mara i Slutarp. Först hade jag inte tänkt att gå, men eftersom jag var så oerhört besviken på maran i Skövde så kände jag att det behövdes något bra i scrapväg. Och bra blev det! När vi kom dit så låg denna välkomstpåse och väntade på oss och ett ark med utmaningar. 5 stycken tävlingar totalt! Utlottningar, mat, shoppingmöjligheter, fika, snacks och kaffe. Det som låg i välkomstpåsen var en dörrskylt, 3 stämplar, puncinella, ez, blommor, knappar och pärlor. Detta var till den första utmaningen om man ville delta i den så klart.





Detta är mitt bidrag till färgutmaningen. Jag valde utmaningen med färgerna rött, rosa och orange.


Detta är inte en tävling utan dagens sista lo. En dubbel! Det händer aldrig, men var faktiskt rätt så roligt även om det blir lite mycket att hålla i huvudet när man sitter och funderar!


Utmaningen ifrån våran bingo-bricka. Min rad innehöll följande 5 saker. Band, rub-ons, journaling, något stämplat och knappar.




Här är alla vinster! 2 grab-bags, blommor och bling-brads. 3 utlottningar vann jag och ett bidrag var en vinst på en utmaning, det var ett sliderkort som jag inte lagt ut på bloggen. När mitt namn lottades upp för tredje gången så kändes det faktiskt väldigt pinsamt. Som tur är så var det tjejerna på pysselmyran som höll i utlottningen till 100% så det var INTE riggat.

1 kommentar:

  1. Hej! Förstår inte hur du kan kasta ur dig så mycket LO:s blir så fina.
    Ja vi kan ta en kaffe i morgon fm, jag e vaken efter halv 8

    SvaraRadera