tisdag 12 maj 2009

Världens fest!

Eftersom jag är inne i ett lo-stim för tillfället så bjöd även måndagskvällen på scrap! Dessvärre så har jag en hel sandlåda med grus i ögonen idag så denna kvällen bjuder bara på stillsamt surfande på datorn, och så har jag fått ett spännande erbjudande att fundera på. Även om det lutar åt ett nej, från mitt håll så är jag så oerhört sugen. Problemet är att jag inte vet hur lång period det sträcker sig över och om jag klarar av det... Nå ja, här är en lo ifrån årets trandans. Om jag får säga det själv så är jag nöjd med det mesta men titeln känns extra rolig för mig som följer Let´s dance slaviskt säsong efter säsong!

2 kommentarer:

  1. Men nu blev man ju nyfiken.. hemligt? Gu vilken rolig lo, helt klart finaste jag sett pån bra länge

    SvaraRadera
  2. Tja!
    Vintern har letat sig tillbaka hit, det skall bli snö på fredag! Förhoppningsvis så blir det inte långvarigt. Allt väl här. Frågade Khanh om han kan tämka sig att bo i Sverige några år, vilket han kunde. Vill åka innan Lee börjar skolan här iså fall. Då kan han få några år med svensk undervisning, vet inte om det är en bra grej. Men det får bli längre fram. Har provat på att göa tjälknöl, skall ha det till middag idag. Får se om det blir gott. Det tog 9 timmar att göra, inkluderat liggandet i lagen.
    Till helgen kommer halva Trinhklanen och hälsar på, syster, bröder, farmor, faster och kusin. Det blir nog inte mycket hålla i Lee för min del.
    Ha det bra, kramar från Jenny och Lee

    SvaraRadera