tisdag 23 februari 2010

Söndagspyssel!

På söndagarna brukar jag alltid kolla på Project runway och sedan brukar det inte hända så mycket mer. Men, denna söndagen så satte jag tänderna i en layout ifrån K8an på veckans skiss, ni kan kolla in den här
Först satt jag och letade efter vintriga papper, och jag satte faktiskt skärbladet i ett av mina älskade October afternoon och skar ut en bit - men det passade inte!!! Det blev ett pastelligt papper ifrån Crate som passade bäst till min "superkalla" lo. Bilden visar hur bilen såg ut under veckan vi var på Idre fjäll. Kallaste partiet på vägen upp var -31 grader, men väl framme så prickade vi in solsken, vindstilla och runt -5 grader som kallast mitt på dagen, men bilen stod i ständig skugga och såg ut där efter.

1 kommentar:

  1. åh så lääcker!!! jag älskar snöstjärnan!!!
    kram

    SvaraRadera