tisdag 9 februari 2010

I´m back!

Nu känner jag att jag är på väg tillbaka med stormsteg! Igår gjorde jag inte många knop och jag hade svårt att sätta/lägga mig ner (för att inte tala om när jag skulle upp igen), men idag är jag betydligt rörligare. Kan t.o.m. plocka ifrån golvet, även om jag inte direkt "kastar" mig ner. Här kommer sista kortet ifrån Kättilstorp och som jag känner mig för tillfället så kan det mycket väl bli ett kort under kvällen. Har en liten tjej som fyller 5 år nästa fredag och det måste ju firas!
Jag ska nog bara sova middag först, helt återställd är jag väl inte riktigt ännu...

2 kommentarer:

  1. Du har blivit en riktig kortmakare, kanonfina kort!

    SvaraRadera
  2. Vilket fin kort - helt i min smak! Tusen tack för tips om idre... ser ut att bli orsa en gång till över påsk (idre vart så himla dyrt just den veckan....) men vi siktar på idre nästa januari/februari istället! Krya på dig - jag vet precis vad du genomgått... jobbar ju som opsyrra på nätterna och vi op en hel del kk...cystor etc. Vila så är du snart på banan igen! Så skönt att slippa framtida besvär!!!!

    SvaraRadera