torsdag 4 februari 2010

Aj!

Det andra kortet ifrån träffen i Kättilstorp. Jag slet hårt på mitt förråd av uppstämplade fjärilar ifrån Åsas sortiment. Jag gillar fjärilar - konstigt att jag inte äger en egen! Hur är det annars då? Jo tack, det börjar bli bättre. Åkte till doktorn i tisdags f.m. och fick beskedet att jag har livmodersinflammation och urinvägsinfektion. Förvisso ringde läkaren idag och lämnade besked om att urinodlingen (uäck!) visade att jag inte hade urinvägsinflammation när allt kom till kritan, så då måste jag ju vara på bättringsvägen? Hon ville ändå att jag skulle komma förbi i morgon och lämna en snabbsänka för att kolla så det går åt rätt håll inför helgen.
Jag börjar känna mig på bättringsvägen och det ska bli riktigt skönt att snart kunna resa sig ifrån soffan/sängen och vara som vanligt.

1 kommentar:

  1. Hejsan, visste inte ens att du är/varit sjuk. Hoppas att det blir bättre. Livmoderinflammation låter inte trevligt.
    Khanh fick sitt pass med det svenska uppehållstillståndet insatt idag. Nu är det bara att packa, städa, sälja hus och flytta. Pust. Först skall vi ha födelsedagskalas. Imorgon, 5 februari, fyller jag år. Farmor och farfar kommer då för att fira Lee som fyller den 12 februari. Vi får slå ihop våra kalas. Har bjudit in lite folk till barnkalas. Men som vanligt vet man inte hur det kommer att bli. Tänkte baka en tårta, får se om någon äter den. Annars får jag äta tårta en vecka själv.
    Tänkte ha kalas för mig när jag kommer hem, inbjudan kommer senare.
    Många kramar från Jenny

    SvaraRadera