måndag 1 februari 2010

Blondie bloggar och scraplift!

Nu har jag scrapliftat igen och denna gången är det helt legitimt, tror ni mig inte så kolla här!
Eftersom det är så himla roligt att scrappa tillsammans så är planerna i full gång inför nästa date med flickorna (för nej, vi har inga grabbar i gänget). Lokal är bokad så nu gäller det bara att ge sig till tåls.
Det blir ingen scrap för mig idag eftersom Stora A vaknade klockan 3 i morses/natt av en mardröm. Då passade Lilla E på att vakna hon också och låg och skrek i sin säng i över en timme. Sedan ringde klockan vid 5, och det hade den inte behövt göra för jag var vaken i ett komaliknande tillstånd.
Jag ska ta en alldeles ny lånebok och krypa till kojs. Jag lånade bl.a. Blondie av Birgitta Andersson. Gå in på hennes hemsida http://www.blondiebloggar.blogspot.com/ så förstår ni varför. Jag råkade få på tv´n när hon gästade Go´kväll (det inslaget finns på hennes blogg för den som inte orkar läsa) och gissa om jag satt som klistrad. Ibland upplever man något som griper tag i en när man zappar runt och Birgittas liv går inte obemärkt förbi.

1 kommentar:

  1. Hej scraparrangör!
    Du är ju som kreativt vulkanutbrott...supersnygg LO!

    Kram J

    SvaraRadera