måndag 2 november 2009

Scrappening #7

Här är det sista bidraget ifrån scrappening. En dubbel minsann!!! Försökte mig på en bildsvit ifrån bygget av lekstugan... Insåg i Göteborg att jag missat lite dokumentation. Det ser ut att ha gått väldigt fort mellan att stommen är rest och det är klart med väggar, fonster och pärlspånten på insidan. Nog för att bygget gick fort men inte sååå fort. När det bara var en liten tipi i våran trädgård så var nog Stora A som lyckligast. Han satt där inne och mös så fort tillfälle bjöds, men eftersom pappan snickrar väldigt "effektivt" så var den lyckan väldigt kortvarig... Om jag får säga det själv, och det får jag ju, så är det en väldigt fin lekstuga. Det sista som fattas är nog en ringklocka på dörren. Det hade en kompis när jag var liten och jag var så imponerad!

2 kommentarer:

  1. åhh.. lilla muminstugan, den är så fin! Tack för fina kommentaren och självklart finns den att se live. Tillbaka till jobbet imorgon..

    SvaraRadera
  2. Men ingen uppdatering på några dagar. Något måste väl ändå ha hänt borta hos er...
    Kram J

    SvaraRadera