söndag 8 november 2009

Här fanns det massor!

Jag tänkte göra något med våran B.I.A. på träffen som vi ska ha i Kättilstorp om 14 dagar. Som alltid så googlar jag när jag söker information, oavsett vad det är som jag undrar över. Här hemma så har "gå ut på nätet" blivit ett begrepp, så numer undrar Stora A flera gånger om dagen om det är just "ut på nätet" som mamma eller pappa ska. Han har uppmärksammat att datorn används flitigt och oftast räcker det med att jag börjar resa mig upp (ifrån vad det nu är jag gör för tillfället) för att man hör en liten ljus stämma fråga; -Ska du ut på nätet eller?
Nåväl, tänkte bara tipsa om en underbar blogg som jag ramlade över. http://sarispysselblogg.bloggagratis.se
Här fanns det massor att njuta av så det kommer nog ta några dagar att plöja igenom sidan.

1 kommentar:

  1. Vilken underbar sida!! Kollade inte BIA grejerna, bläddrade bara igenom sidan litegrann, får bli mer nån dag :)

    SvaraRadera