tisdag 29 september 2009

Dop

Äntligen lite bilder ifrån Lilla E´s dop från den 27:e juni. Det var en oerhört varm dag och vi satt i skuggan av ett partytält (tack J och J för lånet) och njöt i stora drag.
Helt otroligt att jag orkade göra en layout igår, för jag är så trött när kvällen väl kommer att det bara är sängen som lockar mig! Hade det inte varit för diverse trevliga träffar som ligger framför mig (och även bakom mig, Rekordträffen) så hade nog höstens skörd av kort och layouter varit tämligen mager.



3 kommentarer:

  1. Wow vilken snygg LO! Härliga färger och kul att du fått med så många kort på en LO utan att det blivit rörigt. Jättesnygg!
    Ville också bara tala om att jag borstat tänderna! ;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. så fiiin!! älskar när man kan få med många foton på en layout.
    blir nyfiken på dina träffar. ser att du bor i västergötland?!?!? det gör ju jag med, iof är det ju stort men ändå ;) jag bor i trollhättan.
    kram

    SvaraRadera
  3. jag har beställt från usa förut å då har det gått bra. men det var längesedan nu. måste nog göra det igen... saknar ju lite hambly här i sverige ;)

    scrappening låter kul. jag fattar inte hur jag kund missa det. men så är det , alla andra kommer att träffas och ha roligt och jag får sitta hemma själv... ;)

    kram

    SvaraRadera