måndag 21 september 2009

Jag säger som Astrid sade...

...det är ett under att vi inte lekte ihjäl oss!

Jag lekte själv väldigt mycket som barn (när jag inte satt med näsan i en bok eller hängde över ett ritblock vill säga, det är det som gett mig min raka hållning *host*), men Stora A har dolt denna färdighet i 3.5 år -fram till i somras då det hela tog fart. Nu leker han heeela tiden! Han går upp på morgonen och börjar leka med en gång, han vill inte ens gå till förskolan, då måste han ju hålla upp med leken under tiden det tar att gå fram och tillbaka.

Här är en bild på Stora A när han leker på Apelvikens bästa lekplats, och det är den med båten! Den allra bästa lekplatsen, inne i Varberg, finns i societétsparken -för där har de en Färja!!!

Ju större desto bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar