söndag 20 september 2009

Så var det klart!

Höstens första scrapmara är avklarad! Rekordträffen i Mölnlycke är historia. Om det blir godkänt för rekord återstår att se, men då försöker vi väl nästa år igen? ;)
Mycket bra arrangerat av Arkivet och Scrapperiet, som hade fullt upp hela dagen med frukost, fika, godis, tävlingar och workshops. Jag hade sååå roligt!
Det enda som strulade under dagen var (givetvis) makens förbannade gps. Jag var starkt emot inköpet av den dumma tingesten och jag får ständigt vatten på min kvarn. Idrottsgatan 2, Mölnlycke kan INTE och kommer ALDRIG att ligga i Landvetter. Så är det bara! Lika illa kunde det gått när vi skulle hem. Om man ser en stooor skylt som visar att vägen till Borås är avfart åt höger men gps-kräket maler konstant om att man ska hålla åt vänster... Tur att det finns en off-knapp och ett hyfsat gott omdöme... Hem kom vi! Trötta var vi! Layouter kommer senare...

1 kommentar:

  1. haha min gps, eller sambons, ställde till det för mig med. jäkla teknikprylar.... ;)

    SvaraRadera