torsdag 17 september 2009

Fiiiina!

Jag har varit inne i ett vinnande stim ett tag, men allting tar ju slut som bestämt. Efter en hel rad av första vinster, andra vinster, tredje vinster, chokladvinster och vinst av cirkusbiljetter så tog turen abrubt slut när frysen gick sönder (och panik uppstod när mat skulle räddas) en sen kväll.
Så, nu är jag redo för lite tur igen och därför ser jag fram emot att dessa små godingar landar i min brevlåda efter att jag vunnit dem ifrån www.magdasscrapbooking.se/?p=4873. Jag kan tänka mig massor av användningsområden...
För övrigt så har vi lämnat in husvagnen till vinterförvaring idag, nu får den vila i sitt ide tills det blir vår igen.

1 kommentar:

  1. Nu kommer inlägg på löpande band, så ska en bloggare jobba. Kram och trevlig helg J

    SvaraRadera