tisdag 15 juni 2010

Va?

Jag undrar vart mitt sponsorkit från Adidas tagit vägen? Jag hade så dålig mottagning när Praktikant-Malin ringde ifrån MixMegapol, men jag tror att hon sade att det skulle skickas hem till oss före semestern. Ingen idé att få nya skor strax före loppet. Måste ju lufsa in dem så jag inte får skav och tappar bort Gry (min BFF om ni minns?)
Är det sol ute idag? Helt otroligt... Men det hindrar inte mig från att bistert kika ut genom fönstret för att få syn på regnmolnen som jag "vet" lurar där ute. Nåja, det börjar väl regna lagom till att det är dags att sätta sig på cykeln för att ta sig till jobbet.


För alla er som undrar vart scrapbloggen tog vägen så kan jag bara säga - Det undrar jag också? Jag har inte scrappat sedan Kungahällaträffen och det var ju ett tag sedan. Någon som är sugen på ett scrapmaraton så är jag på, men först i augusti för nu är det snart semester och i husvagnen ryms det inte ens ett litet paket med glue-dots...

1 kommentar:

  1. Vi tar med grejerna till V vet ja:-) Eller kanske inte eftersom jag inte heller hinner med vår underbara favoritsyssla! Är fullt upptagen med annat men till hösten ska jag nog kunna komma ifrån eller ni komma hit!!!

    Sponsorkit låter mäktigt. Tänk att lilla jag har en god vän som blivit kändis nu i och med satsningen tillsammans med Gry...

    Spring på hälsar J

    SvaraRadera