söndag 13 juni 2010

Ny leksak!

Jag har köpt en liten gps-klocka som ska revolutionera mitt nya liv... Det är faktiskt fantastiskt roligt att kunna jogga en sträcka och sedan kunna gå ut på datorn och kolla på en satellitbild exakt hur/vart man sprang. Det ska bli roligt när vi är i Varberg under semestern att kolla hur långt det faktiskt blivit. Eftersom mitt "träningsprogram" som jag använder mig av går efter minuter, inte kilometer, så är det ju roligt att få en fingervisning om huruvida jag kommer att klara av att springa hela tjejmilen. Jag vill ju inte tappa Gry Forssell nu när jag fått tag på henne...

2 kommentarer:

  1. Men har jag kommit till en träningsblogg... =/ Vart tog scrapbloggen vägen?? ;)

    SvaraRadera
  2. HERREGUD :) Du känner väl till Floby och Varberg så bra så inte behöver du väl sådana leksaker! Tosfia :)

    Håller med lilljäntan om att det är för lite scrap numer i denna "nyalivetmedträningsbloggen".

    Kram J

    SvaraRadera