torsdag 2 september 2010

Snart är vi där!


Nu är det snart 3 månader sedan jag tog min första joggingtur på över 7 år. Upp till bevis!!!

På lördag åker vi upp till Stockholm och roar oss på Skansen och förhoppningsvis får jag träffa Rebecka igen. Det längtar jag efter!

På söndag är det Tjejmilen. Vi ska träffas 45 minuter före start. Friska batterier i kameran (det ska givetvis förevigas och sedan scrappas om). Det ser jag fram emot!

På söndag är det hemresa, men först FRUKOSTBUFFÈN! Jag får ju sukta efter allt gott under söndagen så gissa om jag ska äta dubbel frulle på måndagen! Det ser jag också fram emot!

2 kommentarer:

  1. Ja, jag hoppas också att vi ses! :) Måste vara på Odengatan klockan 17, men vi hinner ju med Skansen och att uppdatera oss, tror jag. Du kanske vill hänga med och vinka av mig och träffa Pälsen? ;)

    SvaraRadera