söndag 26 september 2010

Rekordträff!


Då var rekordträffen historia för detta året. Jag hoppas så att detta arrangemanget återkommer även nästa år (fast att vi får sitta i matsalen igen och att eftermiddagskaffet är gratis). Allt är så extra roligt när man är på träff, shopping en armslängd bort och underbara vänner ännu närmre.

Nu är jag så i valet och kvalet. Jag har kommit med på årets scrappening, men jag får åka själv (och det bekymrar mig inte det bittersta), MEN... 14 dagar senare sitter mina underbara vänner troligtvis på pysselmyrans mara, och då kommer jag vara hemma för jag känner inte att det är möjligt att åka iväg så mycket och så tätt. Hur gör jag?

Sedan lovar jag också att inte ta med vår gps till nästa Mölnlycke-resa. Det var förvisso inte den som "tvingade" mig att köra fel två gånger på vägen hem (det är syrrans fel, hon pratade för mycket och läste inte skyltarna, jag hade ju fullt upp att köra ju...) Men jag var duktig som inte körde på älgen som betade i diket och sedan skuttade över vägen! Då stod vi stilla i bilarna och beskådade djuret (som kanske är död snart ändå när alla skjutgalningar snart ska ägna sig åt s.k. viltvård...)

1 kommentar:

  1. Att du såg älgen är ju helt otroligt. jag förstod att det var något ivägen men såg den inte!! Toppentjej!!
    GPS får vara kvar hemma helt klart. Man klarar sig bra med karta och skyltar och ha kollat hitta.se innan man far.
    Tack för underbart sällskap hela dagen!! Även dit och hem. Även om vi kom lite fel så var det skönt att inte köra fel ensam...fniss
    många kramar Ingela

    SvaraRadera