måndag 21 mars 2011

Vinnare!

Helt galet! När jag kom hem ifrån jobbet så låg det ett kuvert från posten som aviserade att mitt paket kommit. Jag fattade ingenting!!! Googlade på avsändaren Cederroth AB och såg vilka produkter de saluför, då började misstankarna att gro. Kunde det vara som så... Gick snabbt ut på mix megapols hemsida och mycket riktigt. De hade en tävling som gick ut på att svara på en fråga och skriva en motivering (verkar vara min specialitet) och gissa vem som vunnit den 5/3. MOI!

3 kommentarer:

  1. Din hy kommer att skina! Grattis till vinsten. Du bara håvar in;) hoppas det håller i sig till den 2:e!

    Kram J

    SvaraRadera
  2. Helt otroligt vilken tur du har jämt! Grattis!!! :)
    Kram Renate

    SvaraRadera
  3. Sweet! :) Jag vann ett hudvårdsset i julas från LDB! Ibland är man bra! :D

    SvaraRadera