söndag 15 augusti 2010

Sammanträffanden!

I fredags var familjen på Astrid Lindgrens värld. Det första som hände var att det kom en mamma och ropade på Stora A. Jag hade lite svårt att placera henne men ganska så snart fattade vi... Det är ju Arvids mamma!

Stora A träffade en kille på semestern i Varberg som han blev superpolare med. Efter att han åkt från campingen så blev aldrig semestern sig lik. Saknaden efter Arvid gjorde att Stora A inte riktigt ville gå till lekparken, det var ingen idé eftersom "alla åker ändå". Helt otroligt att vi springer på Arvid, flera veckor senare, på en stor nöjespark!!!



Jag kom med på några kort!!! Lilla E passade så lämpligt på att springa och ställa sig bakom kameran (för det är så roligt att kolla på den lilla skärmen och vinka till mamma som är med på tv!!!).

Nu är det slutdaltat med förkylningen. Det har gått mer än en vecka sedan jag sprang så idag är det skorna på.

Önska mig lycka till, det behöver jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar