tisdag 17 augusti 2010

Det närmar sig!



Nu är det snart dags för milen med Gry. Igår fick jag hem mitt startbevis och informationen från Tjejmilen. Jag har startnummer 10535 och är i tidtagningsklass. Roligt att de valde att chippa oss så man kan se hur det gick för Gry. Tror inte att chansen är så stor att man lyckas hålla koll på henne hela loppet. Hörde att Gry haft svårt att komma igång med sin träning och har i elfte timmen skaffat sig en PT!!! Detta kan sluta hur som helst. Jag vill också ha en PT så jag kommer tillbaka till min fart jag hade innan förkylningen. Om jag sprang långsamt före så är det ingenting mot hur långsamt det går nu... Säger väl en hel del om i vilken dålig form jag är när en förkylning gör att man går bakåt flera veckor i "utvecklingen".

Nåväl!Vill ni följa min framfart på djurgården den 5:e september så kan ni få mitt resultat direkt via SMS.Det blir mellantiden vid 5 km och sluttid som skickas.Skicka TM(mellanslag)10535 till 72700. Tjänsten kostar förvisso 20 kr plus operatörens trafikavgift men det kan ni ju kosta på mig!!!

2 kommentarer:

  1. Du har ju maken som PT!! En bättre PT kan man leta efter. Tänk bara så atletisk han är och springer som en gasell:) Han kan ju det där med träning så ta hjälp av honom vet ja!

    Jag följer dig inte med sms utan väntar mig en utförlig redovsning på bloggen och muntligt av dig när du är hemma igen. Om jag blir för nyfiken så ringer jag din PT!

    Satsar du på att vinna loppet?;D

    Kram J

    SvaraRadera
  2. Uppdatering tack!

    Kram J

    SvaraRadera