onsdag 12 augusti 2009

Upp-cabbat!


Nu är taket på lekstugan färdigt till 90%. Någon slags plåt behöver väl vara högst upp som kronan på verket. Maken är Leksing i själ och hjärta och det finns en vindflöjel att köpa i deras starshop som vi "tyvärr" inte kunde använda eftersom den skulle monteras på en fasad... Vi får nog ta det den vanliga vägen och be en plåtslagare göra en liten kalott!
Och tur är väl att taket sitter där det sitter för idag är det regn och åska på menyn. Stora A är hos sin farmor och Lilla E sover. Man skulle kunna tro att det är ett perfekt tillfälle att scrappa, men jag ids inte! Detta är oroväckande, får ta en tablett och lägga mig ner-det kanske är allvarligt!!! Börjar svininfluensan med bristande scraplust så är det den influensan jag dragit på mig... jag tar nog två tabletter!

1 kommentar:

  1. Mycket stilig lekstuga måste jag säga. Var i trädgården står den?
    Kram Jenny

    SvaraRadera