måndag 24 januari 2011

Gissa vad som hänt?


Lilla E började skrika helt hysteriskt efter cirka två timmars sömn. Inte underligt eftersom hon hade kräkts ner så mycket som fanns. Säng, vägg, gardin, matta och sängkläder.
Maken jobbade och stora A hade precis somnat, så den lugna kvällen med Solsidan blev något helt annat. För övrigt är lilla E precis lika pigg som vanligt! Mamman är liiite tröttare efter en natt med två barn i sängen (nåja,propellrar snarare än barn). Stora A sover som Pippi och lilla E har legat som ett frimärke mot mamman så jag har blivit sparkad i ansiktet ett upprepat antal gånger och haft ett litet fluffigt hår som kittlat mig i näsan om jag vänt mig åt andra hållet.

2 kommentarer:

  1. Fy, låter inget kul
    Håller med om propellrar ;) Trodde inte att så små barn kunde ta så stor plats...

    Jag känner att det inte kommer bli så mycket scrappat om jag ska ta med mig den lille... Men hoppas på en träff så snart han kan vara utan mig mer än 3 timmar :)

    SvaraRadera
  2. Stackars liten........och mamma :( Hoppas hon är frisk nu.

    Synd att du inte kommer på lördag Emma, men jag förstår dig.

    SvaraRadera