söndag 9 maj 2010

Trött!

Ett alster ifrån Kongahällaträffen (som var en helt suverän träff)! Hoppas att det blir en uppföljning även nästa år för då ska jag göra allt jag kan för att komma med igen...

Köpte några roliga gångjärn på träffen som jag använt på layouten. Meningen är att jag ska skriva lite om hur denna arbetsamma våren har varit, men att det ska gömmas under fotot och om man vill läsa så öppnar man bara "dörren". Det tyckte jag var smidigt! Ångrar givetvis att jag inte köpte upp hela lagret för de var ju dessutom så billiga att det gränsade till gratis!!! Annars då? Jo, jag är färdig med ommålningen här hemma. "Tidaholmsvitt" vart man än ser... Färgnumret är 0502-y, och om man bortser från Y:et så är det ju riktnumret till Labbås! Det vet en gammal raggare som jag.

1 kommentar:

  1. Sååå fin LO. Smart med gångjärn!

    Tidaholmsvitt-låter konstigt men det blev ju bara så fint hemma hos er och passar ju en före detta raggare som du:-) Ett helt nytt hem.

    Kram J

    SvaraRadera