tisdag 6 april 2010

Long time no see!

Det har förekommit lite spridda anmärkningar (läs:gliringar) om att det varit dåligt med blogginlägg sedan Flobyscrappen för en månad sedan. Vissa anser att inlägg skall göras var dag, och en betydligt mer sansad person i min närvaro ansåg att ett i veckan räckte GOTT OCH VÄL!

Nå, under månaden som gått så har jag, förutom jobb och familj, ägnat mig åt att måla om i hallen (inget mer terracottainferno). Det blev jättefint, nu ser man inte vidrig tapet längre, men dessvärre så ser man tydligt hur övrig inredning ser ut... Får börja handla lite snygga saker till hemmet snart!

Jag har sålt våran barnvagn så nu skall det köpas en ny sulky. Jag har spanat in denna.

Idag fick jag mycket trevligt besök och det blev ännu mycket trevligare när jag fick en födelsedagspresent! Clearstamps med fjärilar som jag älskar och inte har!!! Jag har gått ifrån att inte en enda liten stämpel med fjärilar till att ha ett helt ark med 6 stycken. Lyckliga jag...

1 kommentar:

  1. Yippie, du är tillbaka som jag har längtat. Vad kul med fjärilar:) Det har du ju verkligen pratat gott om dem du haft uppstämplat. Nu kan du ju peppra med fjärilar på dina layouter...

    Sulkyn var himla snygg, lite lik vår vagn faktiskt.

    Kram J

    SvaraRadera