måndag 1 mars 2010

OH!

Igår fick jag en snillrik idé om vad som skulle vara kortbasen till mitt söndagskort! I vanlig ordning höll jag ett kraftpapper i min hand när jag fick syn på overheadplasten i min spillbitsmapp! Och så fick det bli... Nu gick det ju inte tejpa fast det största pappret för det hade ju inte sett så roligt ut när mottagaren skulle öppna kortet, men brads blev perfekt! Och så får man njuta av båda sidorna utav October pappret.
Är extra nöjd eftersom jag inte sett oh-plast som kortbas så denna gången har jag inte stulit alla ideér rakt av, bara skissen som är från kortskissen förstås!!!

1 kommentar:

  1. Wow! Va häftigt! Det skulle du skicka in och tipsa om på Scrappiz eller nåt. Kanske snor idén ;) Supersnyggt och smart då man som du skrev kan få njuta av båda sidorna på ett snyggt papper. Jag ska vara med i Sandhem den 10/4 och sälja kort, så det kanske folk nappar på :)

    SvaraRadera